Chestionar de feed-back al pacientului

Acasă » Chestionar de feed-back al pacientului

Stimate pacient, Spitalul Universitar de Urgenta realizează un sondaj de opinie în rândul pacienţilor internaţi cu privire la calitatea serviciilor oferite în cadrul unităţii sanitare. Acest demers se derulează periodic în cadrul spitalului nostru şi are ca obiectiv îmbunătăţirea comunicării cu pacienţii şi creşterea calităţii serviciilor oferite în cadrul unităţii sanitare.

Având în vedere calitatea dumneavoastră de pacient, vă prezentăm în cele ce urmează o serie de drepturi şi obligaţii ce vă revin conform legislaţiei în vigoare, cu scopul de a vă informa cu privire la aceste aspecte importante pentru dumneavoastră.

Vă rugăm să citiţi cu atenţie informaţiile referitoare la DREPTURILE SI OBLIGATIILE ce vă revin în calitate de pacient sau de asigurat şi să completaţi chestionarul anexat.

Atenţie! Opiniile exprimate de dumneavoastră în cadrul chestionarului trebuie să se refere doar la această internare.

Modalitatea de răspuns este de a încercui, la fiecare întrebare, cifra care corespunde răspunsului cel mai apropiat opiniei dumneavoastră. Fiecare linie din tabel reprezintă o întrebare şi necesită un răspuns.

Acest chestionar este confidenţial şi anonim şi vizează doar prelucrări statistice care au ca obiect înţelegerea opiniilor pacienţilor cu privire la calitatea serviciilor din spitale.

Chestionarul poate fi completat si off-line (download) si depus la Registratura sectiei/spitalului.

 

Vă mulţumim anticipat pentru implicarea dumneavoastră în acest demers.

Q1. Cât de mulțumiți sunteți de…

Q2. Cât de mulțumit ați fost de următoarele aspecte ale îngrijirii medicale:

Q3. În ce măsură următoarele afirmații despre medicul curant sunt adevărate:

Q4. În ce măsură următoarele afirmații despre asistentele medicale sunt adevărate:

Q5. În ce măsură ați fost informat sau vi s-au explicat următoarele aspecte:

Q6. În ce măsură dvs. ați ales/discutat despre următoarele aspecte:

Q7. Medicamentele și materialele sanitare necesare pe perioada spitalizării au fost asigurate astfel:

Q8. Cum apreciați următoarele condiții din spital:

Q9. Cunoașteți dacă spitalul în care sunteți internat pune la dispoziție la externare informații legate de suma cheltuită pe timpul spitalizării?

Q10. Ați observat, în cadrul spitalului, afișe care să prezinte drepturile și/sau obligațiile pacienților/asiguraților?

Q11. Ați oferit din proprie inițiativă bani sau atenții…

Q12. Vi s-a solicitat, într-un fel sau altul, oferirea de bani sau atenții de către personalul din spital?

Q13. Cunoașteți faptul că puteți sesiza, prin Consiliul Etic al spitalului, orice faptă de corupție sau încălcări ale eticii medicale?

Dacă doriți să sesizați orice problemă sunteți invitat la Consiliul Etic al spitalului, puteți telefona la 021/318 0555, 021/312 8104 sau trimite un e-mail la secretariat@suub.ro

Q14. Ați mai completat vreun chestionar despre sănătate?

Q15. Dacă doriți să mai adăugați ceva referitor la experiența dumneavoastră în acest spital:

Date statistice

Verification