UPU

Acasă » UPU

Cum accesez serviciul de urgență?

În caz de urgență

  • Apelati serviciul de urgenta la telefon 112
  • Va puteti prezenta direct la Unitatea de Primiri Urgente a Spitalului Universitar de Urgenta Bucuresti

Primirea pacienților și timpul de așteptare

In cadrul UPU accesul la spatiul de tratament se face pe baza triajului care stabileste prioritatea din punct de vedere medical. Daca cazul dumneavoastra nu reprezinta, din punct de vedere medical, o prioritate imediata, este posibil sa asteptati mai mult timp pana la eliberarea unui loc pentru consultatii si a unui medic care sa va consulte. Alti pacienti pot fi preluati imediat chiar daca au sosit cu mult dupa dumneavoastra avand o prioritate medicala mai ridicata decat dumneavoastra. Sunteti rugati sa nu incercati sub nici o forma sa influentati decizia personalului medical in vederea obtinerii unui acces mai rapid.

In cazul in care va simtiti mai rau, va rugam contactati asistentul din punctul de triaj in vederea re-evaluarii starii dumneavoastre.

Va multumim pentru intelegere.

 

Internarea

Pentru internarile de urgenta, personalul din cadrul UPU se ocupa de primirea pacientilor, tratarea lor si insotirea pe sectii in cazul internarii.

Internarile programate, se realizeaza prin ambulatoriul SUUB.

 

Informații

Informatii: pentru informatii va puteti adresa personalului de la Receptia UPU.

Dreptul la informatie: datele care privesc starea de sanatate a dumneavoastra sunt de obicei eliberate de catre personalul medical dupa teminarea evaluarii dumneavoastra.

Pentru obtinerea de copii dupa acte medicale, va rugam sa va adresati serviciului Registratura.

Nu se acorda informatii privind starea de sanatate a pacientilor prin telefon.

Conform legii 46/ 2003 privind drepturile pacientului, toate informatiile privind starea pacientului, rezultatele investigatiilor, diagnosticul, prognosticul, tratamentul, datele personale sunt confidentiale chiar si dupa decesul acestuia.

Informatiile cu caracter confidential pot fi furnizate numai in cazul in care pacientul isi da consimtamantul explicit sau daca legea o cere in mod expres.

In cazul in care informatiile sunt necesare altor furnizori de servicii medicale acreditati, implicati in tratamentul pacientului, acordarea consimtamantului nu mai este obligatorie

 

Vezi linii de gardă aici