Spitalul Universitar de Urgenta Bucuresti

PENTRU NOI URGENTA ESTE O PRIORITATE !

100 ani Romania 1918 - 2018
Spitalul Universitar de Urgenta Bucuresti

AMBULATORIU

Orice pacient care intra in ambulatoriu este intampinat de o intreaga echipa:
un medic si o asistenta medicala care fac trierea bolnavilor, registratori, casiera si, ca o noutate absoluta pentru o unitate sanitara „de stat”, de o persoana de „indrumare” care, la nevoie, il insoteste pe pacient la cabinetele solicitate.
 

BLOC OPERATOR

Blocul operator al SUUB este format din 17 sali de operatie utilate conform standardelor si in care se desfasoara activitati chirurgicale in urmatoarele ramuri medicale: Chirurgie Ortopedica si Traumatologie, Chirurgie Generala, Chirurgie Ginecologica si Obstetricala, Chirurgie Toracica, Chirurgie Vasculara, Chirurgie Cardiaca, Chirurgie ORL, Chirurgie Plastica si Reparatorie, Chirurgie Oftalmologica, Neurochirurgie.

UNITATEA DE PRIMIRI URGENTE

Avand dotari de ultima generatie si o echipa bine pusa la punct, unitatea de primire urgente este gata sa faca fata oricarei provocari venite din partea pacientilor.

Contact

Adresa: Splaiul Independentei Nr.169 Sector 5, Bucuresti

Telefon: 021.318.05.19 - 29, 021.318.05.23, 021.318.05.45

Rezidenti

IN ATENTIA MEDICILOR REZIDENTI AN  I

 

In perioada 06-13 decembrie 2018 se vor incheia contractele individuale de munca pentru medicii  rezidenti repartizati la Spitalul Universitar de Urgenta Bucuresti. Acestia se pot prezenta in intervalul  9,00-14,00

Specialitate
radioterapie
reumatologie
sanatate publica si management
urologie

Acte necesare la angajare:

-cartea de identitate/buletinul de identitate

– 1 dosar plic

– Repartitia de confirmare medic rezident (original) si 1 copie

– Repartitia de stagiu (dupa eliberare MS)

– 1 copie dupa Diploma / adeverinta de absolvire a facultatii

– 1 copie dupa cartea de munca (unde este cazul) + Adeverinta de vechime in munca (unde este cazul) + REVISAL (pentru cei care au lucrat/lucreaza)

– 2 copii dupa:

– cartea de identitate/Buletinul de identitate

– certificat de nastere

– certificat de casatorie (unde este cazul)

– certificatul de nastere al copilului/copiilor (unde este cazul)

Informatii suplimentare se pot obtine la telefon 021.318.05.22/ int.395 (RUNOS SUUB)