Politica în domeniul calității

Acasă » Politica în domeniul calității

Data ultimei actualizari: 01.09.2015

DECLARATIA

MANAGERULUI “SPITALULUI UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI”

PRIVIND POLITICA IN DOMENIUL CALITATII

 

Motto-ul nostru este : “ 24/7 – Sanatate prin calitate ! “

 

Viziunea conducerii “SUUB” in domeniul calitatii este de a dobandi si mentine o reputatie maxima a spitalului prin calitate.

Calitatea serviciilor noastre medicale trebuie sa constituie un exemplu pentru unitatile medicale similare si o recomandare pentru pacientii nostri!

Misiunea spitalului nostru este de a fi permanent un spital de avangarda in sistemul de sanatate din Romania orientat catre necesitatile actuale si asteptarile viitoare ale pacientilor si de a le furniza servicii medicale integrate si aliniate la principiul “Imbunatatirii continue”.

Prin aceasta declaratie de politica ma angajez:

  • sa comunic angajatilor orientarea catre pacienti/clienti si a importantei respectarii cerintelor legale si de reglementare;
  • sa stabilesc politica si sa asigur stabilirea obiectivelor calitatii;
  • sa conduc analizele managementului;
  • sa asigur disponibilitatea resurselor;
  • sa satisfac cerintele tuturor partilor interesate, incepand cu pacientul si sa imbunatatesc continuu eficacitatea sistemului de management al calitatii.

Sistemul implementat este stabilit in conformitate cu cerintele SR EN ISO 9001:2008 – Sisteme de management ale calitatii. Cerinte;

La proiectarea sistemului s-a tinut cont si de cerintele standardului SR ISO IWA-1: 2009 – Sisteme de management al calităţii. Linii directoare pentru îmbunătăţiri de proces în organizaţiile de servicii de sănătate.

Acesta declaratie este disponibila pentru pacientii/clientii nostri si este comunicata tuturor cadrelor medicale si nemedicale ale spitalului, colaboratorilor, altor parti interesate si va fi analizata periodic pentru adecvarea ei continua.

Pentru ca spitalul nostru sa devina performant pe termen lung am luat in considerare urmatoarele obiective generale pentru partile interesate:

Pacientii:

Orientarea catre pacienti prin cresterea increderii in serviciile noastre medicale, precum si prin dezvoltarea permanenta a gamei de servicii.

Angajatii:

Demonstrarea calitatii serviciilor personalului nostru prin angajamentul sau, prin cresterea gradului de integritate profesionala, a competentei, instruirii si experientei.

Comunitatea:

Asigurarea cu consecventa a unui dialog deschis si pragmatic cu reprezentantii comunitatii, munca de prevenire prin educatie sanitara.

 

Managerul SUUB a desemnat pe directorul medical ca reprezentant al managementului in domeniul calitatii, avand intreaga responsabilitate si autoritate pentru asigurarea aplicarii prevederilor documentelor sistemului de management al calitatii.

Prezenta declaratie intra in vigoare la data aprobarii, iar prevederile sale sunt obligatorii pentru intregul personal al spitalului.

 

11.05.2010

MANAGER,

Prof. Dr. CATALIN CIRSTOIU

 

Data ultimei actualizari: 6 septembrie 2012