Spitalul Universitar de Urgenta Bucuresti

PENTRU NOI URGENTA ESTE O PRIORITATE !

100 ani Romania 1918 - 2018
Spitalul Universitar de Urgenta Bucuresti

AMBULATORIU

Orice pacient care intra in ambulatoriu este intampinat de o intreaga echipa:
un medic si o asistenta medicala care fac trierea bolnavilor, registratori, casiera si, ca o noutate absoluta pentru o unitate sanitara „de stat”, de o persoana de „indrumare” care, la nevoie, il insoteste pe pacient la cabinetele solicitate.
 

BLOC OPERATOR

Blocul operator al SUUB este format din 17 sali de operatie utilate conform standardelor si in care se desfasoara activitati chirurgicale in urmatoarele ramuri medicale: Chirurgie Ortopedica si Traumatologie, Chirurgie Generala, Chirurgie Ginecologica si Obstetricala, Chirurgie Toracica, Chirurgie Vasculara, Chirurgie Cardiaca, Chirurgie ORL, Chirurgie Plastica si Reparatorie, Chirurgie Oftalmologica, Neurochirurgie.

UNITATEA CLINICA DE PRIMIRI URGENTE

Avand dotari de ultima generatie si o echipa bine pusa la punct, unitatea de primire urgente este gata sa faca fata oricarei provocari venite din partea pacientilor.

Contact

Adresa: Splaiul Independentei Nr.169 Sector 5, Bucuresti

Telefon: 021.318.05.19 - 29, 021.318.05.23, 021.318.05.45

Politica in domeniul calitatii

Data ultimei actualizari: 01.09.2015

DECLARATIA

MANAGERULUI “SPITALULUI UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI”

PRIVIND POLITICA IN DOMENIUL CALITATII

 

Motto-ul nostru este : “ 24/7 – Sanatate prin calitate ! “

 

Viziunea conducerii “SUUB” in domeniul calitatii este de a dobandi si mentine o reputatie maxima a spitalului prin calitate.

Calitatea serviciilor noastre medicale trebuie sa constituie un exemplu pentru unitatile medicale similare si o recomandare pentru pacientii nostri!

Misiunea spitalului nostru este de a fi permanent un spital de avangarda in sistemul de sanatate din Romania orientat catre necesitatile actuale si asteptarile viitoare ale pacientilor si de a le furniza servicii medicale integrate si aliniate la principiul “Imbunatatirii continue”.

Prin aceasta declaratie de politica ma angajez:

  • sa comunic angajatilor orientarea catre pacienti/clienti si a importantei respectarii cerintelor legale si de reglementare;
  • sa stabilesc politica si sa asigur stabilirea obiectivelor calitatii;
  • sa conduc analizele managementului;
  • sa asigur disponibilitatea resurselor;
  • sa satisfac cerintele tuturor partilor interesate, incepand cu pacientul si sa imbunatatesc continuu eficacitatea sistemului de management al calitatii.

Sistemul implementat este stabilit in conformitate cu cerintele SR EN ISO 9001:2008 – Sisteme de management ale calitatii. Cerinte;

La proiectarea sistemului s-a tinut cont si de cerintele standardului SR ISO IWA-1: 2009 – Sisteme de management al calităţii. Linii directoare pentru îmbunătăţiri de proces în organizaţiile de servicii de sănătate.

Acesta declaratie este disponibila pentru pacientii/clientii nostri si este comunicata tuturor cadrelor medicale si nemedicale ale spitalului, colaboratorilor, altor parti interesate si va fi analizata periodic pentru adecvarea ei continua.

Pentru ca spitalul nostru sa devina performant pe termen lung am luat in considerare urmatoarele obiective generale pentru partile interesate:

Pacientii:

Orientarea catre pacienti prin cresterea increderii in serviciile noastre medicale, precum si prin dezvoltarea permanenta a gamei de servicii.

Angajatii:

Demonstrarea calitatii serviciilor personalului nostru prin angajamentul sau, prin cresterea gradului de integritate profesionala, a competentei, instruirii si experientei.

Comunitatea:

Asigurarea cu consecventa a unui dialog deschis si pragmatic cu reprezentantii comunitatii, munca de prevenire prin educatie sanitara.

 

Managerul SUUB a desemnat pe directorul medical ca reprezentant al managementului in domeniul calitatii, avand intreaga responsabilitate si autoritate pentru asigurarea aplicarii prevederilor documentelor sistemului de management al calitatii.

Prezenta declaratie intra in vigoare la data aprobarii, iar prevederile sale sunt obligatorii pentru intregul personal al spitalului.

 

11.05.2010

MANAGER,

Prof. Dr. CATALIN CIRSTOIU

 

Data ultimei actualizari: 6 septembrie 2012