Spitalul Universitar de Urgenta Bucuresti

PENTRU NOI URGENTA ESTE O PRIORITATE !

100 ani Romania 1918 - 2018
Spitalul Universitar de Urgenta Bucuresti

AMBULATORIU

Orice pacient care intra in ambulatoriu este intampinat de o intreaga echipa:
un medic si o asistenta medicala care fac trierea bolnavilor, registratori, casiera si, ca o noutate absoluta pentru o unitate sanitara „de stat”, de o persoana de „indrumare” care, la nevoie, il insoteste pe pacient la cabinetele solicitate.
 

BLOC OPERATOR

Blocul operator al SUUB este format din 17 sali de operatie utilate conform standardelor si in care se desfasoara activitati chirurgicale in urmatoarele ramuri medicale: Chirurgie Ortopedica si Traumatologie, Chirurgie Generala, Chirurgie Ginecologica si Obstetricala, Chirurgie Toracica, Chirurgie Vasculara, Chirurgie Cardiaca, Chirurgie ORL, Chirurgie Plastica si Reparatorie, Chirurgie Oftalmologica, Neurochirurgie.

UNITATEA CLINICA DE PRIMIRI URGENTE

Avand dotari de ultima generatie si o echipa bine pusa la punct, unitatea de primire urgente este gata sa faca fata oricarei provocari venite din partea pacientilor.

Contact

Adresa: Splaiul Independentei Nr.169 Sector 5, Bucuresti

Telefon: 021.318.05.19 - 29, 021.318.05.23, 021.318.05.45

Anunt concurs pentru ocuparea functiei de Manager

Publicat pe: 26/05/2021

BIBLIOGRAFIE CONCURS

REGULAMENT DE ORGANIZARE SI DESFAŞURARE A CONCURSULUI PENTRU OCUPAREA FUNCŢIEI DE MANAGER PERSOANA FIZICĂ AL SPITALULUI UNIVERSITAR DE URGENȚĂ BUCUREȘTI

 

 

Nr.28874/24.05.2021

MINISTERUL SĂNĂTĂȚII

SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENȚĂ BUCURESTI

 

 

CONSILIUL DE ADMINISTRAȚIE

 

 

ANUNȚ

CONCURS PENTRU OCUPAREA FUNCȚIEI DE MANAGER

 

               

        În conformitate cu prevederile Ordinului Ministrului Sănătății nr. 1520/2016, privind aprobarea Regulamentului de organizare și desfășurare a concursului pentru ocuparea funcției de manager persoană fizică din spitalele publice din rețeaua proprie a Ministerului Sănătății si al Regulamentului de organizare și desfașurare a concursului pentru ocuparea funcției de manager persoana fizica din    Spitalul Universitar de Urgență Bucureşti.

 

       Concursul va avea loc la sediul Spitalul Universitar de Urgență Bucureşti, Splaiul Independentei nr. 169, sector 5, București, Sala AMFITEATRUL MARE,  în perioada 08 -28 IULIE 2021, desfășurându-se în două etape:

 

  1. Etapa de verificare a îndeplinirii de către candidați a condițiilor stabilite în anunțul de concurs, care se va desfășura în data 09 iulie 2021, etapa eliminatorie;
  2. Etapa de susținere publică și de evaluare a proiectului de management, care se va desfășura pe baza temelor – cadru, în data de 23 iulie 2021, ora 10.00

 

Calendarul de desfășurare a concursului este:

 

  • Vizitarea spitalului de către candidații interesați – în intervalul 07-09 iunie 2021, in intervalul orar orar 12.00 – 15.00
  • Termen limită de înscriere a candidaților – până la data de 08 iulie 2021, ora 12.00
  • Verificarea dosarelor candidaților – 09 iulie 2021, ora 10.00
  • Afișarea listei candidaților admiși – 09 iulie 2021,  ora 15.00
  • Depunerea contestațiilor față de rezultatele de verificare a dosarelor – până cel târziu la data de 12 iulie 2021, ora 15.00
  • Soluționarea contestațiilor – cel tarziu până la data de 13 iulie 2021, ora 14.00
  • Afișarea rezultatelor contestațiilor – 13 iulie 2021, ora 15.00
  • Afișarea pe site-ul unității a proiectelor de management ale candidaților admiși – 16 iulie 2021, ora 15.00
  • Susținerea publică a proiectului de management –23 iulie 2021, incepând cu ora 10.00
  • Afișarea rezultatelor – 24 iulie 2021, ora 11.00
  • Depunerea contestațiilor – până cel tărziu la data de 27 iulie 2021, ora 12.00
  • Soluționarea contestațiilor – 28 iulie 2021 ora 10.00
  • Afișarea rezultatelor finale – 28 iulie 2021, ora 12.00

 

La concurs pot participa persoane fizice care întrunesc cumulativ următoarele condiții:

 

  1. cunosc limba română, scris și vorbit;
  2. sunt absolvenți ai unei instituții de învățământ superior medical, economic-financiar sau juridic;
  3. sunt absolvenți ai unor cursuri de perfecționare în management sau management sanitar, agreate de Ministerul Sănătății și stabilite prin ordin al ministrului sănătății, ori sunt absolvenți ai unui masterat sau doctorat în management sanitar, economic ori administrativ organizat într-o instituție de învățământ superior acreditată, potrivit legii;
  4. au cel puțin 2 ani vechime în posturi prevăzute cu studii universitare de lungă durată, conform legii;
  5. nu au fost condamnate pentru săvârșirea unei infracțiuni comise cu intenție, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
  6. sunt apte din punct de vedere medical (fizic și neuropsihic);
  7. nu au împlinit vârsta standard de pensionare, conform legii.

 

      Dosarul de înscriere se depune la sediul Spitalului Universitar de Urgență Bucureşti, Splaiul Independentei nr. 169, sector 5, București, SERVICIUL RESURSE UMANE, până la data de 08 iulie 2021 ora 12.00, prezentându-se numărul de pagini din dosarul depus.

 

   

     Dosarul de înscriere trebuie să conțină următoarele documente:

 

  1. cererea de înscriere la concurs în care candidatul menționează funcția pentru care dorește să candideze;
  2. copia certificată pentru conformitate a actului de identitate, aflat în termen de valabilitate;
  3. copia certificată pentru conformitate a diplomei de licență sau echivalente;
  4. copia certificată pentru conformitate a documentelor care atestă absolvirea cursurilor de perfecționare în management sau management sanitar prevazute la art.1 alin.(1) lit.c) ori a diplomei de masterat sau doctorat în management sanitar, economic sau administrativ, organizat într-o instituție de învățământ superior acreditată, potrivit legii;
  5. curriculum vitae;
  6. adeverința care atestă vechimea în posturi cu studii universitare de lungă durată sau copie certificată pentru conformitate a carnetului de muncă;
  7. cazierul judiciar sau declarația candidatului prin care acesta îți exprimă consimțământul pentru obținerea extrasului de pe cazierul judiciar de către comisia de concurs conform Legii nr. 290/2004 privind cazierul judiciar, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  8. adeverința din care rezultă că este apt medical, fizic și neuropsihic;
  9. declarația pe proprie răspundere privind necolaborarea cu Securitatea înainte de anul 1989;
  10. copie certificată pentru conformitate a actelor(certificate de căsătorie etc.) prin care candidatul și-a schimbat numele, după caz;
  11. proiectul de management realizat de candidat;
  12. declarație pe propria răspundere a candidatului că proiectul de management este conceput și realizat integral de către candidat;
  13. declarație pe propria răspundere că în ultimii 3ani nu a fost constatată de către instituția competentă existența conflictului de interese ori starea de incompatibilitate cu privire la candidat;
  14. declarație pe propria răspundere privind conformitatea cu originalul a copiilor de pe documentele depuse la dosarul de înscriere.

 

       Persoanele și mass – media interesate de susținerea proiectului de management vor transmite intenția de participare pe adresa de e-mail secretariat@suub.ro cu precizarea numelui și prenumelui și eventualele întrebări pe care vor să le adreseze candidaților în legătură cu proiectul de management.

 

          Participarea persoanelor interesate se face după confirmarea intenției de participare de către comisia de concurs cu cel puțin 24 ore înainte de data susținerii publice a proiectului de management.

         Pe site-ul Spitalului Universitar de Urgență Bucureşti,  (http://www.suub.ro) precum și la sediul unității se află afișate:

 

  • Anunțul de participare
  • Bibliografia de concurs
  • Temele – cadru pentru proiectul de management
  • Regulamentul de organizare și desfășurare a concursului pentru ocuparea funcției de manager persoană fizică din Spitalul Universitar de Urgență Bucureşti.

 

Relații suplimentare se pot obține la telefon 0213180522/195/100 si la  adresa de e-mail secretariat@suub.ro, de luni – vineri orele 08.00 – 15.00.

 

 

PREŞEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE,

 

PROF DR VICTOR LORIN PURCAREA