Feedback pacient

Acasă » Feedback pacient

 

Acord prelucrare date Formular programare online
Conform Regulamentului general privind protecţia datelor 679/2016, al Legii nr. 506/2004, privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice Spitalul Universitar de Urgenta Bucuresti, are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră ori o altă persoană.
Scopul colectării datelor este: programarea la consultatii, prin intermediul formularului de programare online, in cadrul ambulatoriului din Spitalul Universitar de Urgenta Bucuresti.
Datele solicitate in cadrul formularului de programare online sunt necesare pentru realizarea programarii si pentru a fi contactati in scopul confirmarii programarii la consultatie. Refuzul dvs. de a furniza aceste informatii determină imposibilitatea realizarii programarii la consultatie prin intermediul formularului de programare online..
Informaţiile înregistrate sunt destinate utilizării de către operator şi nu sunt comunicate tertilor.


Stimate pacient, Spitalul Universitar de Urgenta realizează un sondaj de opinie în rândul pacienţilor internaţi cu privire la calitatea serviciilor oferite în cadrul unităţii sanitare. Acest demers se derulează periodic în cadrul spitalului nostru şi are ca obiectiv îmbunătăţirea comunicării cu pacienţii şi creşterea calităţii serviciilor oferite în cadrul unităţii sanitare.

 

Având în vedere calitatea dumneavoastră de pacient, vă prezentăm în cele ce urmează o serie de drepturi şi obligaţii ce vă revin conform legislaţiei în vigoare, cu scopul de a vă informa cu privire la aceste aspecte importante pentru dumneavoastră. Vă rugăm să citiţi cu atenţie informaţiile referitoare la DREPTURILE SI OBLIGATIILE ce vă revin în calitate de pacient sau de asigurat şi să completaţi chestionarul anexat.

 

Atenţie! Opiniile exprimate de dumneavoastră în cadrul chestionarului trebuie să se refere doar la această internare.

 

Modalitatea de răspuns este de a încercui, la fiecare întrebare, cifra care corespunde răspunsului cel mai apropiat opiniei dumneavoastră. Fiecare linie din tabel reprezintă o întrebare şi necesită un răspuns. Acest chestionar este confidenţial şi anonim şi vizează doar prelucrări statistice care au ca obiect înţelegerea opiniilor pacienţilor cu privire la calitatea serviciilor din spitale. Chestionarul poate fi completat si offline (descarcă) si depus la Registratura sectiei/spitalului.

 

Vă mulţumim anticipat pentru implicarea dumneavoastră în acest demers!

 

Important: Dacă doriți să sesizați orice problemă sunteți invitat la Consiliul Etic al spitalului, puteți telefona la 021/318 0555, 021/312 8104 sau trimite un e-mail la secretariat@suub.ro
Formular feedback pacient
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Sex
Ultima școală absolvită
Vă rugăm să introduceți data ultimei internări sub format zi-luna-an (ex: 15-03-2023).
Cât de mulțumiți sunteți de calitatea serviciilor medicale primite în această unitate sanitară?
Cât de mulțumiți sunteți de modul în care v-au fost respectate drepturile de pacient?
Cât de mulțumit ați fost de timpul de așteptare până la prima examinare de către medic?
Cât de mulțumit ați fost de modul cum ați fost consultat de medic?
Cât de mulțumit ați fost de tratamentul primit în cadrul unității?
Medicul curant s-a comportat cu respect față de mine
Medicul curant mi-a răspuns sincer la întrebări
Medicul curant s-a ocupat cu profesionalism de cazul meu
Medicul curant mi-a ascultat problemele medicale
Medicul curant mi-a arătat atenție și dorința de a mă vindeca
Asistentele medicale s-au comportat cu respect față de mine
Asistentele medicale mi-au răspuns sincer la întrebări
Asistentele medicale s-au ocupat cu profesionalism de mine
Asistentele medicale mi-au ascultat problemele medicale
Asistentele medicale mi-au arătat atenție și disponibilitate de a-mi rezolva cerințele medicale
În ce măsură ați fost informat sau vi s-a explicat cum va decurge examinarea medicală
În ce măsură ați fost informat sau vi s-a explicat cum se recoltează probele de sânge/biologice
În ce măsură ați fost informat sau vi s-a explicat modul de administrare a medicamentelor
În ce măsură ați fost informat sau vi s-a explicat rezultatul analizelor dumneavoastră
În ce măsură ați fost informat sau vi s-au explicat riscurile apariției unei operații/intervenții chirurgicale/ale tratamentului
În ce măsură ați fost informat sau vi s-au explicat consecințele refuzului/opririi actului medical
În ce măsură ați fost informat sau vi s-au explicat tratamentele alternative ale afecțiunii dumneavoastră
Ați ales dvs. momentul internării
Ați ales să mergeți la un anumit medic curant
Ați cerut și o altă opinie medicală
Ați obținut și o altă opinie medicală
Medicamentele și materialele sanitare necesare pe perioada spitalizării au fost asigurate astfel:
Cum apreciați iluminatul spațiilor/încăperilor din spital?
Cum apreciați temperatura din spital?
Cum apreciați programul de primire a vizitelor?
Cum apreciați curățenia din spital?
Cum apreciați grupurile sanitare?
Cum apreciați condițiile de cazare?
Cunoașteți dacă spitalul în care sunteți internat pune la dispoziție la externare informații legate de suma cheltuită pe timpul spitalizării?
Ați observat, în cadrul spitalului, afișe care să prezinte drepturile și/sau obligațiile pacienților/asiguraților?
Ați oferit din proprie inițiativă bani sau atenții medicilor?
Ați oferit din proprie inițiativă bani sau atenții asistentelor?
Ați oferit din proprie inițiativă bani sau atenții infirmierelor?
Ați oferit din proprie inițiativă bani sau atenții personalului auxiliar (brancardieri, agenți de pază, etc.) ?
Vi s-a solicitat, într-un fel sau altul, oferirea de bani sau atenții de către medici?
Vi s-a solicitat, într-un fel sau altul, oferirea de bani sau atenții de către asistente?
Vi s-a solicitat, într-un fel sau altul, oferirea de bani sau atenții de către infirmiere?
Vi s-a solicitat, într-un fel sau altul, oferirea de bani sau atenții de către personalul auxiliar (brancardieri, agenți de pază, etc.)?
Cunoașteți faptul că puteți sesiza, prin Consiliul Etic al spitalului, orice faptă de corupție sau încălcări ale eticii medicale?
Ex: atitudine lipsită de profesionalism, lipsa consimțământului informat al pacientului, altele stipulate ca încălcări ale drepturilor pacientului
Ați mai completat vreun chestionar despre sănătate?